فال ماه تولد

طالع ماه تولد

فال متولدین فروردین فال متولدین اردیبهشت
فال متولدین خرداد فال متولدین تیر
فال متولدین مرداد فال متولدین شهریور
فال متولدین مهر فال متولدین آبان
فال متولدین آذر فال متولدین دی
فال متولدین بهمن فال متولدین اسفند

 

 

فال متولدین فروردین

فال ماه تولد برای متولدین فروردین

مردان متولد فروردین

متولدين اين ماه افرادي خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال مي‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگي به سلامت عبور كنند، تا 90 سال عمر خواهند كرد. اينان اغلب در سينه، صورت يا بازونشاني دارند كه برايشان نيك است .

متولدين اين ماه افرادي با ذوق و سليقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آميز دارند. اين افراد طالع و بخت خوبي دارند، به شرط آن كه همت خود را به مار گيرند اينان عموماً افرادي مهربان و بخشنده بوده و اگر چيزي را از دست بدهند، باز به دست مي‎آورند. گاه گرفتاربيماری مي‎شوند كه بيشتر از ناحيه پهلو و كمر مي‎باشد. اين افراد بهتر است از نزديك شدن به آب رونده و تند، پرهيز كنند. از لحاظ شغلي، صنعت كشاورزي و خريد و فروش برايشان سودبخش وسازگار است .

همچنین بخوانید: فال ابجد متولدین فروردین

زنان متولد فروردین

متولدين زن اين ماه عموماً افرادي خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدي متوسط مي‎باشند. اينان كمي حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتداي زندگي با مشكلاتي مواجه خواهند بود، اما به ترتيب موقعيت و عزت نصيبشان مي‎شود. اينان نزد پدر و مادر عزيز هستند. خود نيز صاحب فرزندان زيادي مي‎شوند. اغلب اينان داراي همسري با كمال و صاحب قدرت مي‎شوند .

متولدين زن اين ماه اغلب در خانه‎داري و همسرداري مسلط هستند. از نامحرم دوري مي‎كنند و طالب رضايت شوهر هستند. اينان اغلب شاكر و خوش قلب هستند. اما براي كسب آرامش و آسايش بيشتر، بايد از كفران نعمت پرهيز كنند. اين افراد طبعي گرم و خشك دارند و عموماً در زندگي با سه خطر مواجه مي‎شوند. هرگاه از اين سه خطر بگذرند، عمر طبيعي خواهند داشت. اينان بايد صادق و راستگو باشند، زيرا دروغ به آنان صدمه مي‎زند. اين زنان اغلب طالب لباسهاي روشن و سنگ عقيق هستند .

فال روزانه متولدین فروردین